ActiveSports.

Har verkligen inte handlat på gina på ett år säkert.
Går inte ens in i butiken längre, men kom in på deras
hemsida av en slump nyss och såg att dem lanserat
Active Sports kläder, så passade på o kika o klickade
faktiskt hem lite nya tränings kläder, håller tummarna
för att dem är bra nu.. Förövrigt kämpar jag på hemma
själv, har sett Jag saknar dig, gråtit och tyckt mindre
synd om mig själv. Har jälivgt ont och känner mig mer
och mer missnöjd med svaret jag fick. Är det bara inse
fakta, eller ljuger någon av det tre tandläkarna jag gått
till eftersom alla säger olka? jag hoppas ju självklart
att det stämmer att tänderna är fina och oskadade men
samtdigt hade det kännts bättre att få borra eller liknande.
suck, så less. Vet inte hur jag ska kunna jobba när jag
behöver ha bettskenan i ständigt? åh. nä, hej svejs. ♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh vad flashiga! Var dom fasligt dyra? Man kanske ska klicka hem lite nu till våren...

2012-01-09 @ 19:50:27
URL: http://ellinorfrom.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0