Klockan är halv fem och det är förlängning...

img_4697 (MMS)

Klockan är halv fem och det är förlängning i hockeyn.. Ögonen vill bara tacka för sig nu. Kom igen Sverige!!!!! Jag och fAbian kom fram till att jag har onormalt många problem, och tyckt en aning synd om mig.. Först var det blåsor i ett X antal år, sen kom tänderna, och nu är bettskenan sönder = helt sjukt många tusenlappar som kommer gå åt, har uppblåst mage och varje natt kliar jag sönder fötter och händer, riv märken och blödande sår när morgondagen gryr. När fan vänder oturen? Jag som bara vill vara positiv och glad åt allt, känner mig så just nu men all smärta suger ur den energin så fort. Ber varje dag för bättre hälsa och välbefinnande.  För hur glad jag än är så sjunker det lika fort när bettskenan åker ur. Nog deppat för den här natten! Kom igen Sverige!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: josephine

alltså, det är verkligen samma sak med mig. det är ALLTID nåt, men jag orkar liksom inte ens säga detför att man bara låter gnällig eller nojig. blir så trött. var på akuten igår för att jag fått någon jävla inflammation i ryggen eller lungorna. fattar ingenting. krya på dig! o du måste kolla magen bella!

2012-01-06 @ 10:07:10
URL: http://josephineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0