Har hänt en del sen jag skrev sist, var le...

img_9405 (MMS)

Har hänt en del sen jag skrev sist, var ledig 11 dagar och nästan alla spenderades i sängen, har något äckligt virus som gör att jag är trött HELA tiden.. Mitt i all trötthet har jag firat mig med släkt nummer 2, med min kära släkt, fått fantastiska presenter och varit lycklig.. Sparkat fotboll som huliganer så att svetten gick att vrida ur kläderna, vilat ännu mer som är det enda för mig att göra.. Idag känner jag mig bättre och förhoppningsvis orkar jag jobba nästa vecka.. Sen har jag semester, nästan.. Jobbar ju lite helger men ändå, vill så gärna åka till Öland med Carolina har ingen semester.. Åh vad härligt det vore.. Ha en fin dag!!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0