Vad heter ni?

Izabella & Fabian

Hur träffades ni?
Första gången var på vikingalunden i Väddö
när arvingarna spelade, även om vi inte konektade då.

Hur länge har ni varit tillsammans?
4 År.

Bor ni ihop?

Ja, sen två år tillbaka.

Har ni barn?
not yet.

Planerar ni att skaffa barn?
Ja någon gång.

Är ni förlovade?
Ja, sen 2 och ett halv år tillbaka. ♥

Vill ni gifta er?
siiiiiii.

Har båda körkort?
Japp!

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja, hemma hos mina föräldrar i soffan till en film.

Vem sa "jag älskar dig" först?
Minns inte.

Vem är äldst?
Han

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är kräfta han är oxe.

Vem är längst?
Han, mer än tio centimeter.

Vem sjunger bäst?
haha.

Håller ni varandra i handen på stan?
olika.. inte alltid.

Vad har ni gemensamt?
Vi är väldigt olika, men ändå lika eftersom vi
faktiskt hållt ihop så länge, bra med olikheter tror jag.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Nej, vi började prata som vänner och träffades
i cirka ett år innan det blev vi.

Blev du kär vid första ögonkastet?
nix, såklart var han inte en i mängden
men kärleken kom efteråt.

Har ni nån speciell låt?
Tonic - If you could only see.

Har ni stora framtidsplaner?
Ja det är klart, men dom håller vi för oss själva.

Har ni gråtit i varandras famnar?
Many times, bättre famn att gråta i finns inte.

Har ni varit utomlands tillsammans?
2 gånger, Turkiet båda gångerna.

Vilket är ert bästa minne?
Vi har många.

Vem lagar bäst mat?
Jag lagar maten mestadels,
men han kan nog om han vill.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Vi pussas nog väldigt ofta.

Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Nja, 5 mil.

Blir du lätt svartsjuk?
JA, jag är en väldigt svartsjuk person.
Har nog blivit det med åren tyvär.

Vad är det bästa med din kille?
Allt, att komma hem till honom, att få somna med
honom, att få skratta tillsammans, gråta, och uppleva
nya fina minnen tillsammans. Han är det bästa. ♥



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0