Fredag sista november!

Är helt slut efter dom här dagarna hemma, har lyft och haft mig alldeles för mycket.. Och än är vi inte klara, rummet blev så fint, hade inte velat hängt in några kläder i garderoben! Nu ska det bäras ner saker i källaren och sen ska jag städa!! Har tvättat tre maskiner bebis kläder, 2 kvar.. Eftersom även lillemans garderob står redo kändes det bara onödigt att låta kläderna ligga nerpackade.. ❤ Fabian ska på julbord ikväll med hockeyn och jag ska julpynta och städa, jobbar hela helgen och efter jobbet imorgon ska vi på middag hos Louise & Daniel, så himla mysigt.. Så någon tid för julpynt finns inte i helgen.. ❤ och på söndag kväll tänkte jag försöka baka lite kavring, får se hur mycket jag orkar..

Dom där mysiga sparkarna är nu inte lika vänliga längre, stenhårda och ofta rätt på revbenen.. Sjuk känsla att något trycker på undersidan av revbenet.. ❤ Ha en fin fredag !


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0