Swedish House Mafia ❤

Vet inte vart jag ska börja, helt sinnessjuk kväll.. Bara att se alla människor stå och hoppa, och dom tre små underverken mitt i allt! Sjuk känsla, och när första låten börjar.. Så herregud, helt jävla otroligt! Det var underbart, fyfan så fint!! Underbara SHM.

Dock måste jag klaga på VIP, visst vi hade tillgång till lugn resturang och bar, käkade god mat drack gott, sen kunde vi stå vart vi ville i hela arenan men ändå,, nä.. För dom pengarna borde det varit mer! Och när vi ska ut, puttas fram och tillbaka slag hit och dit.. Och i garderobs kön, efter typ en timme.. Står en tjej och gråter, och skriker att min pappa är tjock osv.. Tänkte vara snäll och släppa in henne i kön men efter det nej tack, och då får jag en loska i håret och ett slag rätt på lilla bebis.. Herregud., kan inte förstå att det här har hänt.. Kände mig "hotad" i kön, men vakten försäkrade mig om att hon var långt bak och andra snälla personer i kön ställde upp som eventuella vittnen..

Har försökt läsa lite om slag mot magen, men verkar som att dom ska vara väldigt skyddade där inne? Så länge man inte får ont eller så.. Jag har dock inte känt en enda spark nu, han som sparkar för fullt,, kanske bäst att ringa bm ändå.

Ni som ska dit!!! ÖS PÅ!!' Helt jävla amazing!! ❤


Kommentarer
Postat av: Linda C

Obehagligt men det är nog lugnt <3 ring bm ändå för säkerhets skull!! Puss

2012-11-23 @ 13:56:29
Postat av: Petra

Men Gud! Du skulle ha drämt tillbaka på ung jäveln!!! Sa ni inte något?? Herregud vilka människor det finns alltså :S

2012-11-23 @ 16:35:20
URL: http://Enbartpetra.blogg.se
Postat av: Mathilde

Är så avis, vill oxå gå men kände att jag är lite för gravid för det. =D

2012-11-24 @ 11:02:08
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0