Helgen.

 
Åh vilken fin & bra helg det blev.. Blogg appen har strejkat så har inte
bloggat pga det.. I lördags kom bästa Mikaela & David på spontan
middag, så efterlängtat att få bjuda hem folk på middag.. Länge sen..
Vi åt gott och kikade på film & hade mysigt.. Borde göras oftare..
synd på avståndet. I söndags jobbade jag, åkte direkt och gjorde naglar
efter jobbet & sen Sallad & Solsidan med Carolina.. Nu har jag varit ledig
två dagar, i måndags kom Marika & Thya och hälsade på, pratade och hade
mys, sen tog vi en sväng på stan & avslutade med fika.. Jätte bra & mysig
dag, och igår så fotade jag Sarah & Alicia i Håtö, där Madde & barnen
också var.. Mys dag.. Idag skulle jag gått på intro på lommen, men med
många sjuka fick det bli en dag på rosen.. Efter jobbet ska jag besiktiga
bilen, alldeles själv, duktig tjej.. Eftersom jag jämnt haft någon med mig,
töntigt kan ni tycka, men tror dom som känner mig är stolta iaf.. Fab har
borta match så blir en ensam kväll, får se vad jag gör.. Ha en fin dag. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda C

Snygga klor <3

2012-10-10 @ 20:46:03

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0