Monday.

Ännu en helg har gått.. I fredags var jag på nytt jobb &
gick intro.. Kändes bra och får se om jag ska dit en gång
till på intro eller inte.. Efter jobbet så hämtade jag bästa
Mikaela från bussen, handlade gottis och åkte hem för att
ta igen lite tid igen, även fast vi sågs helgen innan.. Hör inte
till vanligheterna att vi kan ses så ofta och det gjorde mig glad.
Vi hade bästa kvällen med massa mys, goda mat och film.
På lördag morgonen visade vädret frost och vi tog en promenad
i parken, men kameran i högsta hugg.. Fotade det fina löven
ochj njöt av en kylig fin morgon.. Köpte med frukost hem och sen
åkte vi till libby gård, jag o fab lämnade mickis vid bussen och
åkte sen vidare till morfars grav och sen till rånäs för att fira lillebror.
Innan gästerna kom hann jag med att fota kusinerna och faster & johnny.
så fina kort, som jag lägger upp senare.. I söndags var vi på husvisning.
och på kvällen hockey i sin ordning.. Ledig vecka och jag vet inte vad
jag ska göra.. Ha en fin måndag!! ♥
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0