Om att vara lycklig

Inatt drömde jag att jag hade långt hår, det är verkligen inte kul att vakna upp och inte ha det.. Ligger kvar i sängen sen en timme tillbaka, låtsas att graderna ute visar minus och att solens strålar värmer fötterna.. Vill ha advent, ljus, bakverk, mys, jul sånger, frostiga vita trädtoppar.. Vill bjuda hem vänner på middag, dansa till bra musik på ett bra utställe, vakna pigg och aldrig bakis.. Rätt underbar känsla att jag inte kommer vara sådär jobbigt full och bakis.. Även om jag längtar efter det med.. Det är en stor omställning att bli med barn, ibland är det underbart och ibland är det skit.. Ibland saknar jag att inte kunna shota medans jag oftare är så glad att ha en anledning till att inte dricka, för senast jag hade kul på krogen minns jag inte ens.. Förfesterna här hemma är ju så mycket roligare.. Och nu lägger jag alkohol pengarna på bebis kläder istället, så mycket bättre! Nä, önskar att det vore jul NU & att mars kom lika fort.. Vill att prinsen ska titta ut! ❤


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0