Onsdag

Imorse åkte jag & mamma till Arlanda stad.. Har inte så mycket jobb just nu & tyvärr lägger man ju dagarna på att shoppa då? Var mest mamma som handlade ändå, skämde bort prinsen lite såklart.. Hade lätt kunnat få två pojkar på en och samma gång med tanke på hur sjukt mycket kläder jag har! Nu ska jag inte handla mer upp till 62 iaf.. Nu ska vi lägga pengar på möbler..

Ikväll ska jag färga & klippa hår hos Jossan.. Tror jag får lite te också, och kanske bonden? Imorgon ska jag göra naglar i hallsta, om jag hittar dit.. & på kvällen dit igen för match! Så tråkigt att Fabian inte är med men så är det..
Nä ska packa upp alla varor nu, inte det roligaste precis.. Ha en fin onsdag! ❤


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0