Tjej/Kill kläder.

Måste skriva ett argt inlägg om barn kläder, jag har ju shoppat bebis kläder i flera år, men mest tjej saker för att jag älskar tjejjiga saker.. Och även då sagt att det finns ju ändå inga fina kill kläder? Och nu när vi ska få en liten prins blir jag sur på riktigt, utbudet är mycket mindre och mycket fulare saker? Bara för att killar inte kan ha klänningar och rosetter osv så kan det väl finnas lika utbud? Det är ju samma sak i dem äldre åldrarna, lilla kill hörnan och stora tjej hörnan! Blir så himla irriterad hur som helst.. Och på rean nu, 2 saker till killar och 22 till tjejer? Ja är det diskriminering i allt annat så kanske tjejer ska ha fördel i klädväg? Håller inte med.. Någon som vet bra butiker med stort pojk utbud?

Ha en fin kväll hörni, solsidan börjar ju snart..


Kommentarer
Postat av: Lina

Va tycker du? Jag tycker helt tvärtom, hittar massa snygga killkläder och noll till tjejer :p men jag gillar iofs den riktiga ges buga stilen, beror kanske på vilken stil man är ute efter :)

Svar: hmm. Fast utbudet är ju ren fakta, kill sidan är så mycket mindre än tjej sidan.. Men ja sen vad man gillar för stil då kan det ju såklart bli annorlunda! :)
izabella Åkerlund

2012-10-23 @ 22:03:42

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0