Tufft

Innan man kommer till punkten "vuxen liv" dvs barn & villa så ser man på saker så himla lätt.. Inte just lånelöften, inte från min sida iaf.. Jag är väldigt skeptisk och tror absolut inte att det är lätt att få, men andra saker som att hitta ett hus, att hitta ett hus som man älskar är ju inte jätte svårt, det dyker upp ett då och då men att sen räkna, plussa hit, minus dit osv.. Det tar på krafterna, humöret och glädjen.. Sånt jag trodde var enkelt innan jag visste bättre.. Varför ska det vara så enkelt med lägenhet? Jag vill inte bo i en lägenhet, jag har gjort mina 2 & 1/2 år i en och det känns som mer än nog, ändå känner jag att jag hellre säljer lägenheten och köper en ny snabbt och smidigt.. För att det är den enkla vägen, fast jag inte kommer trivas & fast jag inte vill att vårt barn ska växa upp i en.. För att det är bekvämt.. Allt kan ju inte vara lätt, och jag trodde nog det innan.. Önskar att någon bara gav mig ett fint litet billigt hus och att jag inte behövde bli mer vuxen än så.. Jag kan inte sova, sätter på en film och inväntar morgonen.. Det är ju trots allt HELG!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0