A nice day?

När en dag inte är ens dag, idag är en sån dag.
Sov iofs hur bra som helst, och vaknade utvilad & glad.
Men, vi har ju turen som har grannar på varsin sida av
väggen som jämnt borrar? det är inte en överdrift, utan
sanningen.. Tror inte jag varit hemma en enda ledig
dag utan att dom ska borra? Och dom ovanför? som
man vaknar av varje dag, för att dom bokstavligt talat
håller på att ramla ner genom taket, för så hårt
dunsar dom i golvet vid vartenda fotsteg? jävla idioter.
Har bankat tillbaka & slagit i diverse saker, men snart
ska jag banne mig gå upp och visa vart skåpet ska stå.
Långt ifrån okej betende i en lägenhet.. Ska bli så skönt
att slippa sånna grannar när man bor i ett hus.. Problem
nummer 2 idag är SEB banken, ska sälja fonder och det
går inte? blir helt galen.. Problem nummer 3, hade räknat
med en jätte bra lön som visade sig vara skit? Hur kan
3 dagar ge bättre betalt än 6? måste ringa löne kontoret,
suck.. Problem nummer 4: Måste åka och handla &
tack vare alla andra problem orkar jag inte? herregud..
livet kunde vara värre, men ibland är lite stort för någon.
 
hur som helst, ha en fin dag & kväll ni iaf. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visar hur man gör egna converse flatforms! Gå in på min blogg och inspereras! ♥

http://lanjas.com/2012/august/sa-gor-du-dina-egna-platforms-converse.html

2012-09-25 @ 17:02:14

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0