Vildhjärta.

Har städdag hemmma idag, så himla behövligt och tänkte
få komma hem till ett rent hem på lördag kväll.. Om min man
lyckas hålla det städat i 2 dagar vill säga? lite skeptisk men
man kan ju alltid bli överaskad.. (hoppas att han läser det här)
fniss.. Har även lyckats ordna med mina fonder, nu ska jag bara
ta tag i att ringa till skattekontoret och stämma av några saker.
 
Imorse när jag gick upp, runt halv nio tiden så var det fortfarande
lite mörkt, ruskigt och mysigt.. Jag älskar det, när hemmet är
färdigt städat och tvätten hängd ska jag tända en massa ljus &
mysa till en bra film.. Sen klippa & färga fabians mamma & ikväll
börja skriva på en inköpslista till ullis, aldrig gjort förut men vill inte
riskera att glömma viktiga saker i år.. Och på fredag morgon åker vi,
bästa mickan plockar vi upp på vägen och jag längtar efter att få
spendera tid med henne.. ♥ Ha en fin kväll fina ni.
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0