Days.

Igår kom min farbror & kusin hit och hälsade på mig & Noel.. Fick presenter och så fikade vi.. När Fabian kom hem åkte vi och handlade och sen lagade vi god middag och avnjöt några cider och öl till en film. Efterlängtat. ❤ Sen somnade Noel och pappan lika så. Mina små grisar. Inatt ville Noel inte somna om vid 3, han hostade och nös säkert 20 gånger, är han allergisk mot något? Eller ska han bli sjuk igen? Ursch. Men sen satte jag honom i nya babysittern, på med vibration och så somnade han.. Lika idag, så övertrött o vägrade somna i min famn, men direkt i babysittern.. Bästa köpet! ❤ 
 
Idag ska vi till mormor och sen gå en lång pw med Madde och barnen, här ska brännas fett! Hoppas det slutar regna! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket shoppar du för i månaden?

Svar: Haha, ja det vet jag inte.. Alldeles för mycket helt klart men det är ju mitt första barn och man vill ha allting.. Och sen ska man ju ja kläder själv.. Men inte så mycket att vi inte har råd.
izabella Åkerlund

2013-04-23 @ 10:32:49
Postat av: Hanna o Texas ❥

men vilken goding!

sv: ja, de var inte kul alls :( glad att han sov i bilen! Texas 2månadersdag är imorgon :) hihi! tiden går fort ..

2013-04-23 @ 10:54:42
URL: http://mammahjartat.blogg.se
Postat av: Anonym

tyckte du sa förut att ni skulle ha dåligt med pengar men dom verkar flöda fritt... värsta shoppoholisen ;) hur som, undrar vad ni har för bilbarnstol, och hur den funkar ifram med sikten, kram

Svar: Ja jag har nog skrivit att jag skulle ha dåligt med pengar & att jag inte ville leva på min sambo.. Men vi är ju en familj och tillsammans har vi absolut inte dåligt med pengar.. Vi har brios primo, just nu när vi har den ifram vilket är sällan då vi inte kopplat in isofix där ännu, så är sikten inget problem men med isofix hamnar ju stolen högre upp, men tror inte det är något problem. Skriv gärna vem du är?;)
izabella Åkerlund

2013-04-23 @ 20:42:23

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0