Dopklänning.

Någon gång måste man starta på en ny dopklännings kula & jag tog steget till det. Visst är det jätte mysigt att vårt barn har samma klänning som vi haft, men vems ska man välja? Och varför inte köpa en ny fin som man verkligen älskar? ❤ Och så får våra barn börja med föra vidare trenden? så blev det iaf, och ända sen jag fick veta att jag var gravid har Kappahls Newbie dopklänning bara hängt och väntat på mig, men dum som man är tänker man att den kommer finnas kvar sen. Hade en väldig tur när jag läste på Lindas blogg att hon varit och köpt en av dom sista i Tumba och började jakten själv, utan resultat. Slut i hela landet förutom en i Södertälje, som var undanhängd till en tjej som inte hämtat den.. Men hon hade blivit lovad men jag skulle ringa idag ändå och då var den fortfarande inte hämtad & nu fick jag köpa den. ❤ Så lycklig. 
 
Även om resan till Södertälje inte är så lockande men som tur är har Noel världens bästa mormor och morfar som följer med som sällskap och chaufför ❤ Är väl framme om en kvart kanske. Men jag ropar inte hej förns jag har den i min hand. ❤  
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0