Lika som bär.

Många undrar vem Noel är lik & det undrar såklart vi med, det är så himla svårt och se och dem flesta har sagt mig men vi själva ser det inte. Så fick önskemål om att lägga upp bild på oss alla tre från när vi också var bebisar. ❤ Verkligen inte det lättaste att hitta bra bilder på oss över 20 år gamla, men gör ett försök. 
 
Jag har inte tyckt att Noel varit lik Fabian men när vi hittade det här kortet blev vi nästan rädda så lika dom är, dom som följt mig sen Noel kom eller träffar oss ser deffenitivt likheten, hittade ingen bra bild på Noel när han har samma ansiktsuttryck. ❤ Mig är nog Noel mer lik nät han har en annan min. Vad tycker ni? Noel i mitten. 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0