Onsdag

En himla mysig dag i Rimbo på kyrkis/öppna förskolan med kompisarna.. Efteråt gick vi och fikade och satt ute, helt underbart!! ❤ Sen åkte jag och Noel och fick sommardäck på bilen, sen handlade blommor tills imorgon då jag ska göra två kistdekorationer.. Annars har vi myst ikväll min fina familj. Imorgon ska vi till Marika som har ordnat mamma träff hemma hos sig, duktiga hon. ❤ Kommer bli ur mysigt & trevligt med bara nya ansikten. Imorgon kväll hoppas jag på en snäll kille så jag kan fixa arrangemangen, för pappan ska på firma "fest" en torsdag. Har verkligen fullt upp hela den här veckan, så kul.. Men med lite sömn i bagaget är det inte alltid helt lätt att hitta på saker och underhålla bebis. 
Sov gott! ❤ 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0