Sjukstuga.

Noel sov så himla bra inatt att jag började undra, tyckte även han kändes aningen varm och tog tempen, 39,2. Därav bra sömn. Ringde sjukvårdsrådgivningen som tyckte vi skulle åka in direkt till Astrid Lindgrens, men sen blev tempen lägre och vi avvaktade. Men på morgonen visade den 38,7 igen så ringde igen och fick en akut tid i Norrtälje. Där trodde dom först att trumhinnan spruckit så fick gå till öron och hals mottagningen men ingen öroninflamation som tur var, utan ett virus som går över av sig själv.. Får försöka få i honom mat och hålla koll på att han inte blir sämre.. ❤ Lilla älskling! Mormor kom in och följde med, min fina mamma. vi åkte ner på
stan sen en stund, åt brunch & kikade i lite affärer. Och prinsen blev bortskämd som vanligt. ❤ Jag köpte också en topp till mig själv och fick en ny löpare. Hoppas mina nya gardiner kommer imorgon! Så ska jag städa och göra fint! 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0