Söndag.

Igår åkte vi till rånäs vid tre tiden, hem till Madde & John o barnen.. Slängde ihop en cheescake och sen gick vi alla en lång promenad in till rånäs och runt där. Hoppade studdsmatta och åt sen ljuvlig grillad middag! Alltid lika mysigt! Åkte hem vid halv tolv och fabian har tagit natt passet, Noel bestämde sig nämligen att från klockan 3 vara vaken till 6.. Sen somnade han tills nu halv nio & hunnit kissa ner mammas sida av sängen. Skruttunge! Idag kommer Linda, Jocke & barnen och sen ska vi till rånäs igen fast till mina föräldrar, grillat igen. In heaven. Våren känns verkligen här nu, igår hittade vi till och med massa vitsippor
 
Jag undrar hur jag ska klara mig i 2 månader till från att sätta tänderna i Ullared, dom har just nu massa jag vill och behöver ha till Noel.. Bl.a., babynest, bumbo, Dookey, mam nappflaskor, Bebis märket i kläder. Och massa mer. Madde ska dit snart så hon har fått en lista, fina hon. Men jag får klara mig ända tills 6 juli. Hoppas det finns fina saker kvar då, fanns en massa fint även till mamman och pappan för ovanlighetens skull. Nä, nog om ullis. Ha en fin dag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Åh vart har du köpt den fina randig mössan? :) Stort tack på förhand. Cissi

Svar: Hej!! Det är en "USA" mössa tror jag Haha, så är blå med stjärnor också.. Men finns på kappahl :)
izabella Åkerlund

2013-04-22 @ 04:27:50
Postat av: Emilie

Himla god den där cheesecaken såg ut! Finns det ett recept man kan få? :)

Svar: Absolut! Lägger ut det i ett inlägg :)
izabella Åkerlund

2013-04-22 @ 14:05:10

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0