This day.

Egentligen borde jag vara mer död än levande, eftersom jag varit vaken sen halv ett.. Men inte än, dagen har varit toppen.. Åkte från Norrtälje kvart över åtta, hämtade upp Madde och Sandra i Rimbo, packade bilen full med barnvagnar och sen lämnade jag blommorna till kistan.. ❤ Sen vidare till thuns och sen Uppsala.. Hem till fab och lite blöjbyte och mat och sen vidare till Rimbo för fotboll.. Kyligt men sommaren känns närmre med fotboll.❤ Nu är vi på väg till rånäs ska hämta några saker hos mamma och pappa och sen åka till faster och mina fina kusiner där min familj är. ❤ Rätt späckad dag och morgondagen blir inte bättre.. Först göra naglar, hem och städa, laga middag och sen kommer bästa Louise & Daniel på middag och driiink kväll.. Och jag har inte ens tänkt ut någon meny..  Allt löser sig.. Köpte bara saker till dopet idag, rätt nöjd.. Den här klänningen bl.a., som jag dock kanske har på midsommar istället, är ute efter en annan! ❤ Lär vara död så hoppas att Noel vill sova bättre inatt. 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0