Uppsala.

Nu har vi gjort Uppsala & herregud vad med folk. värre än jul ruschen nästan!! Köpte två lyktor jag velat ha länge, potatis press, en scarf och en onepiece från kappahl Lill lilleman. Hittade ytterligare än vår jacka på cubus, helt sjukt fin men nu får det lite vara nog. Den på bilden nedan. Men känner jag mig rätt kommer den hamna på honom tillslu. Ni som har flickor, den fanns i samma modell men i tjej och så fina! 199 :- !  Noel fick två jätte fina påslakan set igår och idag hittade jag yttligare ett på rean. ❤ I en storlek större nu. Har ju haft lilla täcket som passar bra till vaggan och vagnen bara, så nu ska jag hem och tvätta och bädda rent imorgon. ❤ Ska visa bilder! 
 
Ska klippa mina kusiner innan jag åker hem, Noel har nästan sovit hela dagen så har nog en piggelin ikväll istället. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi behöver också en potatispress!

Jättefin jacka. Tror inte jag såg den när jag var in på cubus häromdagen.. är den ljusrosa till tjej eller mönster?

Svar: Ja så gott det blir!
Den va underbar! Kommer nog köpa den fast jag har en ;/ fanns en hel rosa och två olika mönstrade, verkligen ur söta! :)
izabella Åkerlund

2013-04-13 @ 19:18:58
URL: http://tisskisset.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0