Dan före dan före dopparedan.

Det var jätte lungt med folk idag på jobbet konstigt nog, men imorgon blir det nog desto värre! Efter jobbet hämtade killarna mig, hem förberedde tacos, gjorde två planterringar & åkte sen till Victoria för naglar.. Silvriga tippar & en hel svart nagel.. Så nöjd!! sen åkte jag o handlade lite, hem o lagade middag, bada Noel inför julfiranden, slå in alla paket, baka snickers, saffranskaka & kavring.. Två kransbeställningar & sen bänkade vi oss i soffan framför äkta människor! Effektiv tjej! Imorgon ska jag hinna baka, städa & packa innan jobbet, för när jag slutar ska vi åka direkt, in på systemet, hämta min mormor o sen fira lilla julafton 2.. Så sova nu om jag ska orka! Hamnade tyvär på Kappahls sida som redan startat rean, var ju bara tvungen o beställa lite newbie och utnyttja 40% rabatten en gång till! Sov gott!!
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0