Happines.

En helt perfekt dag & kväll.. Vi gjorde några affärer, dålig rea som alltid.. kan säga det tusen gånger, håll er till internet sjukt mycket bättre rea & man slipper trängas & köa.. Sen åkte jag o fixade till naglarna, visar imorgon.. En liten ändring som gjorde så mycket.. Sen hade vi mys & lek kväll och vid halv åtta somnade Noel och jag o pappan kunde bänka oss i soffan med tapas uppdukat & snabba cash 3 livet delux på tv.. Faktiskt bra, ett bra avslut på en grym trilogi.. Allt ska inte vara perfekt jämnt. Sen har vi myst & kollat SOA.. Jag kommer somna närsomhelst medans fabian är helt inne i sitt nya spel av han fick i julklapp, dumt o tipsa om det.. 
 
Vi är så lyckliga, får nästan nypa mig i armen ibland.. Världens finaste son som gör en massa framsteg varje dag & en hel framtid tillsammans. Hoppas hoppas saker går som vi vill. Min älskade familj. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! :)

1. Var är tallrikarna köpta? Märke? Pris?
2. Kan du ge mig receptet på tapasen? Och hur man gör? :) kram!

Svar: Hej! :)

Tallrikarna kommer från Bruka, kostar 95 kr styck! Tapas är ju allt möjligt, vad man gillar.. Vi brukar ha bruschetta, heta räkor, Skagen, bröd, fetaost creme, inlagda vitlökar & soltorkade tomater.. Salami, halloumi, lufttorkad skinka :)
izabella Åkerlund

2013-12-28 @ 00:53:45

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0