Onsdag.

Vi träffade Sophia & Lowa på stan för god mysig Lunch. Lowa är bara 1 månad äldre än Noel så det är jätte kul. Vi satt där rätt länge och sen tog vi en promenad! Så mysig dag! Man kan tro att det var en fin tidig vårdag idag.. 
 
Sen åkte jag & Noel till rånäs. Gjorde en krans beställning och sen fick morfar vara barnvakt, och jag o Noels mormor drog ut på 4 km pw! 
 
Sen iväg o lämna kransen, hem och laga middag & sen kom Johnny och så klippte jag honom! Sen åt vi middag och sen åkte Fab på träning.. Noel börjar bli trött så jag ska lägga honom snart.. Han har börjat våga gå själv med gåvagnen idag, så roligt det ser ut! 
 
Imorgon ska vi mysa med Marika & Thyra! Noel är omringad av brudar! Men det har kommit några små killar nu som bara väntar på att växa till sig lite. Hihi!! Det har varit ett riktigt tjej år i år igen tycker jag! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0