Perfect day.

Så mysig dag med min älskade bästis,  god lunch, en hekt ljuvlig smoothie, massa mys.. Och  dom flesta julklapparna klara..  Har nog bara tre kvar, helr sjukt skönt.. Hat köpt advents klappar till Noel också, som han ska få öppna (tugga) sönder varje söndag.. Ska visa gårdagens senare.. Har handlat mat i Norrtälje, lite blommor på jobbet så ska ordna en plantering ikväll. Fab har tidig träning idag, jag fick ett migrän anfall och fick lägga mig och vila en halvtimme innan han Åkte och när han kommer hem ska jag ut och löpa.. Förskyld och med huvudvärk men Måste komma igång igen, 1,5 kilo  kvar till julafton.. ska fixa det!!  Juste, nästa måndag har det gått 4 månader sen start då visar jag upp mina resultat fast det är en lång väg kvar!! 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0