Saturday

Känns som tisdag idag, vi har gjort lite ärenden, köpte ett par nya vagabond skor, sen har vi börjat rensa här hemma.. Imorgon åker vi till Rånäs o firar min farfar som fyller 80 år.. Sen ska jag sälja min älskade kamera, det känns Väldigt tungt även fast jag ska byta upp mig.. Tänk vad många fantastiska ögonblick den fångat åt mig.. Sen ska jag vidare till Louise & fira hennes 24 års dag! Ska bli supermys!! Ikväll har vi pressat SOA, det är så bra just nu så bara Måste fortsätta titta.. Men det blir ju morgon också & våran kära son vill upp o leka så nu säger jag godnatt.. Jag är verkligen trött på att blogga, men samtidigt vill jag kunna titta tillbaka på allt sen.. Men överväger verkligen att ta en paus här ifrån.. Samla lite inspiration till att skriva.. Det är nog det galet sjuka tråkiga vädret. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolin

Är ni nöjda med eran bilbarnstol? Har nämligen köpt en maxi cosi xp till Nellie 9 månader :).


Svar: Jätte nöjda än så länge, precis bytt.. Men Noel sitter jätte bra och älskar lutningslägena :) hoppas ni blir nöjda! :)
izabella Åkerlund

2014-01-04 @ 23:11:36
URL: http://www.carolin.vimedbarn.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0