Torsdag

Man känner verkligen att jul ruschen är här nu, alla är stressade sjukt mycket att göra på jobbet.. Men det är skönt! Tiden går fort! Vi har varit ner på stan på morgen & handlat dom sista julklapparna, så skönt! Sen blev jag avsläppt på jobbet och killarna åkte o kollade på huset igen, och det kändes tydligen mycket bättre idag.. Så vi får se vart det bär nu! Jag har min rast nu och efter jobbet ska vi ha lilla julafton med fabians mamma eftersom vi inte kan fira alla ihop, barnsligt men vissa människor är så! Imorgon är jah ledig och måste fixa allt inför måndagen då viåker  till rånäs efter jobbet och är där tills juldagen! Hoppas eran dag blir fin! 
 
Tänk att du varit såhär liten! Mitt hjärta! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0