1 vecka.

 
Inatt i brist på sömn, kikade jag igenom mobil bilderna och kunde helt klart konstatera att oj, magen i vecka 19 som då började bli jätte stor är pytte liten.. Herregud.. Fick lite av en chock då jag inte jämnfört speciellt mycket alls. ❤ Lilla killen som nu är en stor kille.. Inatt var ingen rolig natt, men kommer inte yttra mig så mycket här om hur värkarna känns eller uppdatera om något är på gång eller liknande då det är så många människor som låtsas att dom inte bryr sig men som hänger här allt för ofta för att inte bry sig, och det är inga människor jag vill ska veta nånting helst. Det är så synd då bloggen faktiskt blir som ens dagbok. Men jag ska skriva på annat håll. ❤ Idag åker vi till rånäs och firar pappa, reflekterade inte ens över att Estelle föddes på hans födelsedag förra året, väldigt märkligt tycker jag. Haha. Ha en fin fortsatt helg. ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: Salina

Du är grym! Fortsätt blogga som du gör.

2013-02-23 @ 09:33:50
Postat av: MissLie - Fucked up

Oj, så stor mage du har fått. :)

2013-02-23 @ 12:00:34
URL: http://www.misslie.se
Postat av: Sara

Hej! Måste bara skriva att det har varit så sjukt intressant att få följa dig genom allt, läste din blogg innan du blev gravid också men när du gick ut med det så blev det ett måste att läsa! Jag är nu i v.14 så vi har bara berättat för familj och vänner ännu :) men när du ser min mail så kanske du vet vem jag är ;p hoppas allt går bra och lycka till med allt, längtar tills min mage börjar synas lite mer! :D

Svar: Hej! Tusen tack för dom orden & stort stort grattis!! Klart jag vet vem du är :) så himla kul att så många i vår lilla håla ska/ har fått barn, många klass kompisar :) hihi.. Stort lycka till själv. Ser fram emot att följa din grav sen!
izabella Åkerlund

2013-02-23 @ 12:03:09
Postat av: Madde

Snart är det dax!!! :) Som jag har längtat, snart får jag gosa bebis. :)

2013-02-23 @ 12:06:31
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Så fin ♡ Haha, jag kommer ihåg att jag tyckte jag var gigantisk i vecka 19-20.. Om jag bara hade vetat :D Kram!

2013-02-23 @ 17:43:26
URL: http://mookpersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0