Fredag!

Idag har jag gått på stan med Marika & Thyra, himla mysigt att ses så ofta nu.. Så skönt att man har den tiden.. Skulle börja packa BB väskan lite smått igår & upptäckte att jag hade 1 body i storlek 50, det enda plagget i storlek 50 med andra ord.. Så köpte två bodys och en mysig hel dress i storlek 50.. Så nu är jag klar! ❤ Sen hittade jag äntligen gips så nästa helg ska vi nog göra gipsmagen, alltså i vecka 38 (37+0) om jag kan hålla mig! Fabian är på träning och jag fixar lite smått i tvättstugan, är helt slut så orkar inte.. Sen hinner vi typ bara se gladiatorerna och sen ska vi åka till Arlanda & hämta fabians pappa! Ha en fin fredag kväll!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0