Friday.

 
Vaknade när Fabian åkte till jobbet, gick upp och startade en maskin tvätt. Två kvar. Och sen tog jag tag i nappkok.. Så har ägnat morgonen åt det, plus nappflaskor som nu ligger på tork. ❤ Inte det roligaste kanske men behövligt, ska även göra en storstädning och packa bb väskan.. Ska åka och handla lite festisar, kakor osv som går att packa ner redan nu. Måste ändå panta burkar och handla lite annat..  Hade tänkt gå på bio ikväll, var kom all denna energi ifrån? Men tyvär är utbudet här skit.. Vill ju se Små Citroner Gula.. ❤ Men får bli en kväll i soffan istället.. Hoppas ni får en fin fredag. 
 
Någon med tips på bröstvårtscreme förresten? Är det  Medela Purelan som  gäller eller? och behöver man köpa det redan nu? ❤ 
 
3 storlekar som ligger & väntar på vår prins. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Bepanthen. Jag säger bara bepanthen. Till dig, till lillemans rumpa, till allt helt enkelt! ;-)

Svar: Okej, som bröstvårtskräm också alltså?:) har den hemma iaf! :)
izabella Åkerlund

2013-02-22 @ 09:59:56
Postat av: Anonym

Nej köp bröstvårtskräm om du märker att du behöver det! :) jag köpte alldeles i onödan! :)

2013-02-22 @ 10:23:33
Postat av: Joanna

japp! jag kör den till allt, torra läppar, elsas rumpa, bröstvårtor när det var aktuellt. riktigt fet och härlig kräm! :-)

2013-02-23 @ 12:32:15

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0