Grannar.

Det här med våra grannar, har liksom lagt det på is.. Är irriterad varje gång dom kommer hem och man ska ligga & lyssna på deras vardagsprat? Trotts att teven är på eller jag står och diskar som låter väldigt mycket så dunkar det i hela taket av deras fotsteg! Är så himla himla less på att ha dom ovanför och det är inte allt.. Men ingenting jag kommer uttrycka mig om här, undrar mest om jag ska skriva ett artigt brev eller ett brev som faktiskt förklarar vad jag känner? Igår bankade jag händerna blåa kändes det som upp i taket för att dom skulle förstå att gå med hälarna i golvet är inte okej i ett hus med grannar, bara för att dom inte har någon över sig.. Ursch! Det låter helt ärligt mer än hemma hos mamma och pappa, där golvet dessutom knakar.. Till och med värre än när någon ovanför spelar wii, och alltså hoppar! & nej det är inte bara jag, folk som kommer hit undrar vad som dånar så det så!

Nu ska det handlas och ätas o sen är det hockey!


Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Åh, verkligen superfin :) Var den känslig att se ojämnheter under? Är så himla olika det där :P

2013-02-07 @ 18:20:32
URL: http://idamli.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0