Summer

Kan man inte sova så kan man alltid planera sommar ledigheten? Har lagt upp ett skit bra schema för min kära sambos ledighet, det är ju lite knåp med semester och pappa dagar och mina mamma dagar så vi inte tar ut på samma dagar och så det finns semester veckor kvar till Thailand i januari! Ska ringa BM vid nio så funderar på att gå upp och tvätta några maskiner tvätt och se en film? Men av någon anledning känns det fel när det är så himla mörkt? Fabian var borta hela kvällen igår och är inte ledig en enda kväll den här veckan, sånt gillar inte jag.. Men på lördag ska vi ha gäster på middag & spelkväll! Himla mysigt! Idag tänkte jag inte ta mig utanför dörren, men har paket att hämta så blir nog så ändå ! Hoppas ni får en fin dag!

Bild från we❤it.com


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0