Vatten fötter.

Okej nu vill jag inte vara gravid längre, ska inte klaga egentligen, vet att många har det så mycket värre men att inte få på sig ett par enda skor och när man väl tvingat ner foten i skon så gör det helt sjukt ont, hela tiden.. Kommer bli en riktig pina dag i Uppsala och får väl sitta inne dom sista veckorna nu då.. Åh vad ledsen jag blir, helt sjukt att man ens utsätter sin kropp för sånt här, det är ju inte precis frid och fröjd efter förlossningen heller.. Nog surat, 10 % kvar! ♡


Kommentarer
Postat av: Mamma till Wilmer & Wilma

Skulle bli jätte glad om du orkade läsa mitt senast einlägg på min blogg ang ammning och lämna en kommentar ang det.

Ja jag vet att det är mycket text men skulle vara oerhört tacksam om du hade tid och ork för det...

// Mamma till Wilmer & Wilma

2013-02-04 @ 02:43:55
URL: http://erinatomasson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0