Vecka 40 39+0

 
Idag går jag in i vecka 40, sista veckan av graviditeten? Jag får lite smått panik av att inte veta när han tänker komma ut, efter inatt så tar jag tillbaka det här om mars barn.. Du får gärna komma i veckan ❤ för det här känns inte kul, den smärtan som uppstår när jag ska resa mig ur sängen eller soffan är hemsk, helt sjukt vad ont det gör och strålningarna neråt? Nä.. Att behöva ha såhär i tre veckor till vägrar jag.. Åh vad ledsen jag blir om så är fallet.. ❤ men tyvär bestämmer den lilla helg själv. 
 
Igår firade vi pappa, god mat god tårta och lilla släkten.. Känns även där helt sjukt att nästa gång har vi en bebis med oss att visa upp? Hur som helst så ska jag på sista hockey matchen idag.. Måste säga att jag är glad över att det är sista matchen, hade inte orkat sitta och titta nån mer match tror jag.. Synd att lilla bebis inte fick hinna följa med på någon bara.. 
 
igår kollade vi även i foto album, ska visa bild från när jag var en liten bebis.. Är faktiskt väldigt spännande och se om vi kommer vara lika. Ska försöka ordna bild på Fabian när han också var hyffsat nykläckt, har bara i 1 års åldern.
 
mini me alltså. ❤
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Sv Tack, snälla du ♡ Magen är ganska stor nu :) Jag har faktiskt lite separationsångest över att bli av med magen :/

Vecka 40 för dig nu.. Det närmar sig :) Håller tummarna att du snart har din bebis hos dig! Kram!!

2013-02-24 @ 11:11:20
URL: http://mookpersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0