Bloppis baby.

Det är tungt att rensa bort kläder, och så tänker jag att nästa bebis kanske blir en pojke och då vill jag ha kvar kläderna.. Men det funkar inte riktigt. Så jag börjar lägga ut lite här, finns intresset kommer det ut mer när han växer ut mer. ❤ 
 
❤ Åkpåse från Newbie. Storlek 62. Underbart mysig och varm, perfekt till sen hösten. Går att ha i bilstolen. Använd ett fåtal gånger. Hel & Ren. 100 Kr. 
 
 
❤ Jätte söt body från Lindex i ljuvligt material. Storlek 56. Hel & Ren. 30 kr. 
 
 
❤ söt body från Lindex, samma ljuvliga material som ovanstående. Storlek 56. Använd 1 gång. 30 kr. 
 
 
❤ Underbara byxor från Newbie. Storlek 62. Använda fåtal gånger. Hela och rena. 70 kr. 
 
 
❤ Mysig mössa från Newbie. Aldrig använd. Bara tvättad. 30 kr. 0-2 månader. 
 
 
❤ Mössor från H&M! Storlek 56 0-2 månader. Aldrig använda! Bara tvättade. 30 kr för alla 3! 
 
 
❤ Coola byxor med dragkedja & dödskalle från Åhlens. Använda 2 gånger. Hela & rena.
storlek 50-56! 40 kr. 
 
 
❤ Super mysiga byxor från H&M. Storlek 50. Vita & bruna! 30 kr styck, båda för 50 kr. 
 
 
❤ En favorit body från Newbie. Storlek 56. Hel och Ren. 40 kr. 
 
 
❤ Två Bodys från H&M. storlek 50. Den vita har en liten fläck. Båda för 40 kr. 
 
 
❤ Helt underbar kofta från Cubus. Storlek 56. Aldrig använd. 100 kr. 
 
 
 
 
Alla kläder går att få skickade mot frakt kostnad. Finns annars att hämta i Norrtälje! ❤

Kommentarer
Postat av: Madelen

Hej! Jag är intresserad av bodys i storlek 56 om du har sådana att sälja. Gärna till ett pris på 10-20 kronor styck. :-)

2013-07-21 @ 21:44:06
Postat av: Josefine

Hej!
Vad mycket fina kläder :) Jag är intresserad av några plagg. Skulle du vilja maila mig? :)

Med vänlig hälsning Josefine

2013-11-18 @ 21:47:13
Postat av: Cilla

Intresserad av den vita åkpåsen för 100kr samt den blå/vit randiga koftan för 100kr! Maila gärna [email protected]

Svar: Dessvärre sålt!
izabella Åkerlund

2015-07-22 @ 06:48:12

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0