Dop vecka!

Noel och jag somnade om imorse och vaknade halv tio, lagom stressigt då vi skulle åka och handla & lämna matlåda till pappa på jobbet i hårnacka & sen va på BVC halv elva, men vi hann. ❤ våran lilla korv har äntligen passerat 60 cm sträcket, han är nu 61 cm och väger 7430 gram. Så mycket vägde jag när jag var elva månader och va 68 lång.. stora killen. ❤ dock va jag onormalt liten, vilket mina föräldrar fick höra väldigt ofta.. Och sedär, jag blev inte så lång.
 
Sen åkte vi till rimbo, skrev ut massa bokstäver och åt lunch med mamma, grekis sallad. sem åkte vi till rånäs, badade äntligen i nya poolen.. Det är inte klart helt än och värmen är inte färdig kopplad, så kallt var det men åh så härligt ! ❤ Sommaren är räddad. Sen tog vi en powerwalk mamma, jag och Noel och på vägen hem plockade vi massa smultron till en kvälls paj! Sen solade & badade jag ännu mer. Sen kom Fab med papper till ett dop projekt, det är mycket den här veckan.. Men nu är det klart iaf, så jäkla nöjd.. visar senare vad. ❤ 
 
sen åt vi ljuvligt god grillad middag! En fantastisk dag på bästa platsen. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0