Måndag igen.

vi kollade på nya Wallander-sveket igår kväll.. Väldigt bra faktiskt.. Noel sover bättre nu, han vaknar kanske tre gånger men somnar om med lite vaggande eller buffande. Tror ändå det är tänder som spökar, spyr, bajsar LÖST flera gånger per dag, har haft feber och blir alldeles lugn och njuter när jag "drar" på tandköttet. Rätt vad det är så ploppar den väl upp. ❤ Noel börjar sitta själv nu, nån minut funkar det tills han tippar.. Så kul att se, längtar tills han sitter helt själv. Imorse tog jag och Fab en löp runda, 3 km och jag med min förskylning, mår rätt blä nu men måste träna! Sen fixade pappa underbar frukost, som om vi bott på hotell senaste dagarna.. nu är vi på väg till Uppsala allihopa, shopping it is! ❤ 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0