rubrik torka.

Rubrikerna är så jobbiga tycker jag, förstår inte varför dom måste finnas.. Hur som helst, vilken skit natt. både jag och fabian orkar snart inte mer, kollade inte ens på klockan inatt men tror att Noel vaknade för morgon halv fyra, sov kanske 2 timmar? Så vid nio tog jag Noel i vagnen och körde ett pw pass, där han inte ville ligga.. Så i baby Björn i hettan körde jag 4 km.. Sen somnade Noel äntligen och sov i 15 minuter kanske? Då hade jag redan hoppat ner i poolen så han fick också bada, nu har han somnat igen och jag hoppas verkligen att han tänker sova en stund nu.. Han är helt slut men ska ändå vara vaken och hoppa och skratta! Mitt lilla hjärta. ❤
 

Kommentarer
Postat av: Louise - mamma till Emil

förstår er, när man är bortskämd med bra sömn blir det ännu värre. Vi har haft ett par helvetes nätter, visade sig att lillen inte blev mätt på bara ersättningen (vet inte hur ni gör med "mat") men vi började med välling på kvällen istället nu sover han som en stock! Men alla är vi ju olika kan ju vara någon av de där berömda "faserna" alla pratar om hela tiden, hah, hoppas de blir bättre :)

Svar: Vi ger bara ersättning än, väntar på att få börja med välling.. Försöker med gröt men det är ingen hit än så länge.. Han har färg yogurth nu, värkar mätta bättre. Men han vill snutta sig till sömns och då blir han mätt på yoghurten istället så välling hoppas jag äg räddningen när tiden är inne! :)
izabella Åkerlund

2013-07-25 @ 13:37:15
URL: http://louisehelander.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0