Sunday.

Söndag & vädret lovade underbart väder, men jag ser inget underbart väder så långt ögat kan nå. Vart tog sommaren vägen? I veckan har vi massa planer så hoppas verkligen att solen visar sig och sprider värme.. Vi stannar i rånäs ett tag idag, sen åker vi hem. Ska hinna med att ut och träna.. Sen måste jag hem och städa, ser ut som en leksaks butik typ. Ursch. Hoppas ni får en fin dag. ❤ 
 
Ingen som vill ha fina sommar bilder? Barn, djur, porträtt, gravid bilder eller ja vad som helst? ❤ 500 kr för ca 1 timmes fotografering, runt 200 bilder redigerade & högupplösta. ❤ På så sätt får man välja helt själv vilka bilder man tycker är bra.. Sin bästa sida vet man bara själv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: T - mamma till lille V

Åh jag hade gärna låtit dig fotografera vår pojk! Men bor ju tyvärr låååångt fr där du bor :( annars hade det varit perfekt för den fotostudion vi var på och tog bilder så blir det ju svindyrt med bara tre st. Hade velat ha alla!

2013-07-21 @ 13:15:10
Postat av: Rebecca

Hej Izabella! Jag vill absolut att du fotograferar min lilla tjej, hon är dessutom lika gammal som ditt lilla mirakel! Du tar superfina bilder och med fantastiska färger. Har mailat dig men osäker på om det kom fram? Kram Rebecca

2013-07-24 @ 21:39:45

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0