Tisdag.

Glömde uppdatera er om hur det gick igår hos läkaren, INGEN MERA PÅSE, och allt såg jätte bra ut. Blev lite en ny människa igen, den lättnaden och glädjen jag kände va obeskrivlig. Tänk va en liten påse & dränering kan få en att känna.. Och vilken lättnad att en var knöl på 250 ml är borta.. En liten knöl återstår dock, men den kunde jag få ha kvar ett tag. Ska på mammografi i september för att kolla så det inte är något annat, obligatoriskt efter en knöl oavsett vad det är för typ av knöl, väldigt skönt & bra tycker jag. 
 
Vi hade en jätte mysig kväll igår, och bokade in grönan på torsdag och furuvik på lördag! Himlans trevligt. Fab är i blackeberg hos Daniel och Louise o hjälper till i deras lägenhet, sen ska dom på fotboll ikväll.. Min födelsedags present till honom. tanken var att jag och Noel skulle hänga i rånäs, bada och sola & träna.. men vädret svek rätt hårt, skit sommar. Så vi är helt solo nu, rätt skönt. Men tror att vi åker till rånäs en sväng iaf, måste träna och i den här hålan lockar det inte det minsta.. Noel har äntligen fått den här underbara mössan från geggamoja, som jag suktat på i en evighet typ. ❤
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0