Vårt älskade barn. ♡

Nu är han äntligen döpt, vår älskade son. Världens finaste dag, med så mycket presenter jag aldrig sett eller öppnat, med så fina människor och världens snällaste son. Inte en droppe gråt eller gnäll på hela dagen och kvällen. ♡ Jag kommer visa bilder på det mesta såklart, förutom en del som är tänkta till kommande tack kort, men just nu går tiden till att hinna packa upp ALLA presenter. 
 
Efter dopet firades jag av släkt och vänner hos mamma och pappa, så lyckad kväll som alltid. Underbara människor jag har i mitt liv. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: T - mamma till lille V

Men vad fina kort du fick på Noel! Så söt och glad kille!

2013-07-15 @ 13:30:57

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0