030313

Då var den 2:a Mars förbi & jag kände mig rätt säker på att inatt kommer vi få åka, även om värkarna inte blivit så starka men det kändes så men nä.. Ligger här och allt är så lungt, trodde inte jag skulle reagera såhär, okej vi har fortfarande hela söndagen på oss men nä det känns inte kul, jobbigt att vilja ha ett datum så mycket och att vi båda kännt att det kommer bli, idag tänker jag dra med Fabian och gå i affärer, ska gå så mycket jag orkar & göra allt för att vår prins vill komma ut. ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så spännande, när du minst annar det så är de dags. Men förstår att du är trött på att vänta. Idag är det väl en toppen dag att födas på, sol och så ett fint datum 030313 ;) Hoppas de allt kommer går bra Isabel när lillen bestämmer sig att komma ut!

Kram
ps. Rådhuset har massor med trevligheter och roliga tävlingar att prova lyckan i, sista dagen idag på 1-års firandet, plus mysiga fiket uppe hos Myra :) ds.

2013-03-03 @ 08:10:36
Postat av: Rövarmamman

kram//Mikaela

2013-03-03 @ 08:11:38
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Denna väntan! Det skulle vara bättre att inte få något bf-datum alls ;) Men han är snart hos er ska du se :) Kramar

2013-03-03 @ 09:46:22
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Vilka fina bilder!:)

2013-03-04 @ 10:36:20
URL: http://mittunderverk.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0