Dagen med stort D.

 
Inatt på vägen hem från rånäs konstaterade vi att
fredagen den första mars hade slagit över till lördagen
den andra mars Den andra mars, som vi väntat en
hel evighet på? Det är verkligen med blandade
känslor vi befinner oss på den här dagen, jag vill så
långt in i mitt hjärta att han kommer idag eller imorgon.
Lugnet över att ha Fabian hemma & att det faktiskt är hans
beräknade dag. vår lilla prins. Att han legat i min mage i
280 dagar, att % blivit till 100% och att det återstår 0
dagar av min graviditet på appen känns liksom
skrämmande samtidigt som det känns underbart.
 
Vi låg långt in på natten och pratade om honom,
och jag tror att äntligen börjar Fabian faktiskt bli
nervös, har varit en liten konstig känsla över
att han varit så lugn, men det börjar avta och jag
ser det som att vår lilla prins vill titta ut.
 
Jag håller alla tummar och tår & ska ut och gå idag. långt.
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Jag håller tummarna att er lille kille vill komma till världen idag ♡ Och lycka till om det sätter igång! Kram

2013-03-02 @ 10:58:17
URL: http://mookpersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0