Days.

Dagarna går, att fira fem års dag med en bebis är en så häftig känsla, vi va inte längre ensamma. ❤ det betyder också att Noel bestämde hur kvällen såg ut, och han somnade kvart i åtta och sov sen tills två för lite mat och somnade om.. Så jag och Fabian fick mysa lite själva till hockeyn. Jag har även suttit med dopkorten i flera dagar och kvällar, ångrar lite att jag gör allt för hand, klipper och klistrar.. 33 kort tar sin lilla tid. Men det är nog så värt det när man är klar och ser hur fina dom blev.. ❤ Igår va jag och Noel hos Marika & Thyra, den lilla fina tjejen fyllde 1 igår. ❤ Hjälp vad tiden gått fort. Fick en massa gott fika och sen gick vi och Malin & Melwin en promenad.. Idag är det väl hockey på schemat, mer vet jag inte än. Får se. 
 
Igår kväll när Noel somnat såg vi på Film, så långe sen.. ❤ Safe Heaven, helt sjukt bra! Se se se!!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0