Söndag!

Min första morsdag, en väldigt underlig känsla, jag är verkligen mamma.. Längtar så efter att få höra Noel säga mamma, och allt annat med honom.. Varje tidsperiod har sin charm, just nu saknar jag våran lilla bebis, samtidigt som jag älskar nuet, samtidigt som jag längtar efter nya utvecklingar.. ❤ Älskade barn. Vårt barn. 
 
Noel blir 3 månader nästa vecka, ska köra en lista på hur han är då.. ❤ Jämnförde Noel med mig med och Fab idag från när vi va lika gamla, både jag och fabian föddes 49 långa, fabian 3205 gram och jag 3215. Noel hamnade också på 49 cm men 450 gram tyngre.. Jag har varit väldigt liten hela tiden, vägde bara 12,5 kilo när jag va 3 år.. Fabian började tjocka på sig men blev väldigt liten sen också, Noel är kort och tjock hihi. Ska bli kul och se om han blir lik oss, små, smala och vägrade äta typ. Lilla korv. 
 
jag blev klar med alla dopkort idag, herregud.. 34 kort gjorda och postade.. ❤ ska visa hur dom blev när alla har fått sina.. längtar redan till tack korten, eller inte! Sen åkte vi till svärmor & sen vidare till rånäs, mors dag middag med min bästa familj. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0