This day.

Så mysig kväll igår, Emma kom över också.. Noel sov typ hela dagen och kvällen så natten bLev inte jätte rolig för mig, men thats life. Han sover så jäkla bra ute, mamma och jag tog en promenad vid åtta och då somnade han direkt. Nu sitter vi på tunnelbanan, jag fabian och Noel. Fabian hade gärna velat sluppit men jag tänker inte missa körsbärsblommen i år, och jag vill även fota Noel svårt att hålla och fota samtidigt.. Så han följde med till slut, vi ska träffa Mikaela också ❤ Så länge sen så det ska bli jätte mysigt. Ska försöka hitta en klänning också och sen måste vi hem för jag och fabian ska ut och äta ikväll utan Noel, för nästa vecka fyller fabian år och vi firar 5 år, så Noel får vara med mormor och morfar.. Kommer säkert tänka på Noel hela tiden men vill ändå vänja mig i tid. ❤
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0