Torsdag!

Är typ mer död än levande, Noel har haft en jätte jobbig natt, han är ju förskyld och näsan har varit helt igen täppt & det har varvats med hosta.. stackars lilla bebis. ❤ Så när Noel ska sova kommer jag också passa på idag, hela min kropp skriker efter att få sova typ 22-11 ! 
Jag skulle ha varit med Jehssie igår, men eftersom Noel är så grinig och hängig just nu skulle det inte bli mysigt, så vi tar det nästa vecka.. Vi åkte till Noels farfar istället, en grinig kille som tillslut somnade.. När vi kom hem fortsatte han sova och jag kunde i lugn och ro se greys, hade jag inte haft naglar hade jag bitit av mig dom så spännande det var.
 
Idag ska jag & Noel bara till Apoteket, annars bara vara hemma. Väldigt skönt. Ikväll ska pappa spela fotboll så jag och Noel måste ju upp och heja såklart. ❤ Louise kommer och kollar på sin kille så det blir jätte mys! 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du testat en sån där nässug?.. och saltlösning..

Svar: Ja nässug tycker jag är skit, och snoret syns inte utan sitter högt upp.. Men salt lösning ska jag iväg och köpa nu. :)
izabella Åkerlund

2013-05-30 @ 10:24:48
URL: http://tisskisset.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0