Väääääärme.

Vädret visade ju skit imorse, så jag och Paulina velade om vi skulle gå ner till Lejdet eller inte.. Kyrkis "öppna förskolan" hade avslutning idag där, men vi bestämde oss för det och klädde på oss istället, men lagom till vi kommer till rånäs till mina föräldrar och ska gå hela vägen ner blir det världens hätta, man ska inte klaga men varma kläder va de mindre kul.. fick med mig ännu mer liljekonvaljer och en massa syrener hem. ❤ Vi stannar i rånäs ett tag, pappan ska åka Ålands båten så vi är solo. Tänkte sola lite om Noel vill sova en stund till sen ! Skulle suttit fint om poolen va färdig nu.. Behöver svalkas! 
 
Nere på lejdet bjöds det på god lunch och det godaste brödet jag ätit + massa fika.. MEN jag satt där fint med min lilla vatten flaska. Blä 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0