Våran dag.

Haft en hel dag i Rånäs med min familj, främst mamma då men.. Vi gick en promenad direkt för att Noel ändå sov, sen klippte jag pappa och sen lagade han lunch, pasta carbonara.. Sen ville mamma till thuns så vi åkte dit! ❤ Fick några saker, hihi. Sen kom vi hem och pappa tvättade min bil, mamma lagade pannkakor och sen gick vi en kvälls pw med Madde, John och barnen. 21 grader vid 18:00 och en så fin kväll. Kom hem till Norrtälje efter åtta, slängde ihop varsin räkmacka till mig och fab framför hockeyn. ❤ Nu ska vi försöka få Noel att sova, han gillar nämligen inte den idén. 
 
Imorgon ska vi mysa med Paulina och Nova innan mammaträffen, lunch mys i parken. ❤ 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0